De Choice Paradox van klanten anno 2022

February 22, 2022

Er gebeurt heel veel in de wereld, alles is fluide en verandert bovendien continu. Er is een verbubbeling, polarisatie, versplintering in combinatie met een hele turbulente fase. Tel daar bij op dat er een overload is aan Fake News en AI manipulatie…

Wat betekent dit voor jouw klanten anno 2022? 

Gewoon door gaan met je jaarprogramma omdat het zo convinient is als cash flow. In een totally messy world nog het zelfde doen is meer dan kreijzie. JA je komt er nu nog mee weg. Good for you. 

De trailblazers, gamechangers en vernieuwers snappen al lang dat we in de era zitten van consumer demand. 

Jouw potentiele klanten zijn allang niet meer in het mainstream hokje te vangen. Zij zijn ongrijpbaar geworden, assertief en heel sterk geinformeerd. Het oude marketing van wroeten in de pijn is daarom een oldskool nieuws.

In deze podcast neem ik je mee in de nieuwe tijd en hoe jij kunt voorsorteren op wat die nieuwe tijdsklanten nodig hebben. Waar zij naar verlangen en hoe jij daar met jouw business op kunt inhaken.

Vragen na afloop? Connect op LI/de gram en stuur dm. Of mail mij op maaike@maaikebruggeman.nl