Com & Play

June 25, 2022

In 4 maanden een totale rebranding, herpositionering, een landmark nailen en dan ook nog nieuwe propositie?

Niet weggelegd voor heel veel ondernemers. Trust me. Niet te doen. Het vraagt om daadkracht, doorzettingsvermogen, een tomeloze ambitie en vooral disruptive durven ondernemer.

Wel voor mijn klant Lisette Molenaar. Een creative wizz know it all communicatie professional. Een snelle schakelaar. Met verouderd aanbod, veilige keuzes business fundament met een target groep die helemaal niet passend was. Dit naast haar fantastische werk als interim communicatie professional waar zij hele toffe projecten draaide.

Met als gevolg; gestaag verkopen van programma. Weinig nieuwe klanten. Goedkope producten die niet heel erg pasten bij haar stilo.

Kortom: alles schreeuwde om een NIEUW MERK. Passend bij haar bubbly persoonlijkheid, de enorme kennis die Lisette bij zich draagt, haar mindblowing trackrecord. En vooral; de disruptor binnen de communicatieprofessional branche.

Samen gingen we aan de slag met haar:

  • rebranding
  • propositie
  • verdienmodellen
  • business fundament
  • business strategy

En ontwikkelde:

  • Com & Play concept
  • Com & Play magazine voor Communicatie Professionals
  • Com & Play lancerings event
  • Rebranding van haar merk
  • Herpositionering van haar merk
  • Nieuwe target group met lean strategie om nieuwe doelgroepen te gaan targetten

“Een nieuw fundament voor mijn business met een complete rebranding en positionering, met mijn nieuwe concept COM & PLAY. Dat alles in 4 maanden. Het was een geweldige rit. Maaike is onwijs intelligent, barst van de goede ideeën en geeft je de handvatten om alles goed uit te werken. Het business development traject heeft me niet alleen voor mijn bedrijf ontzettend veel opgeleverd, ik ben er ook als mens door gegroeid.”